• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Är Goodcash svåra?

Rufus

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
22 Augusti 2019
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
408
Poäng
537
Aldrig fått från goodcash oavsett förhållanden. Senaste ansökningen för ett år sen med följande förhållanden:
Uc 18%
Inkomst 295k
Underskott 9k
Blanco/kredit 50k
FF 6
Inga anmärkningar

Avslag med samma motivering som alltid. "Kalkylen går inte ihop"
Bra sammanställning! Det är just detta jag menar om dom nu tar full Uc, varför bränna en Uc på detta som påverkar samlingslån de närmaste 12 månaderna, Holm bank, Happy Cash har räntor runt 29% och tar Creditsafe
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Bra sammanställning! Det är just detta jag menar om dom nu tar full Uc, varför bränna en Uc på detta som påverkar samlingslån de närmaste 12 månaderna, Holm bank, Happy Cash har räntor runt 29% och tar Creditsafe
Vill man gardera så söker man hos förmedlare som oxå har goodcash så får man iaf chans på annat om man inte får bud ifrån dem
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 050
Poäng
867
Men alltså det är ju här vissa frågor uppstår. Jag vet folk som har haft rent bedrövliga förutsättningar som fått hos Goodcash. Vi pratar massor med anmärkningar, hög risk osv. Jag själv fick inte förra året trots 0 anmärkningar 20 i risk osv så onekligen går dom (och många fler) på andra saker. Dom kanske bara inriktar sig på folk MED anmärkningar? Vad vet jag. Det jag vet är att det skiljer nåt enormt mellan folk som blir beviljade och inte samtidigt som exakt samma förutsättningar kan generera i olika beslut. En jävla bermudatriangel är vad det är.
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Men alltså det är ju här vissa frågor uppstår. Jag vet folk som har haft rent bedrövliga förutsättningar som fått hos Goodcash. Vi pratar massor med anmärkningar, hög risk osv. Jag själv fick inte förra året trots 0 anmärkningar 20 i risk osv så onekligen går dom (och många fler) på andra saker. Dom kanske bara inriktar sig på folk MED anmärkningar? Vad vet jag. Det jag vet är att det skiljer nåt enormt mellan folk som blir beviljade och inte samtidigt som exakt samma förutsättningar kan generera i olika beslut. En jävla bermudatriangel är vad det är.
Jag är ju ganska säker på att dem vill ha folk med ganska dåliga förutsättningar flera anmärkningar kass uc så man inte löser lånet för tidigt ,,,,
Då tjänar dem inga pengar ,,,men verkligen en djungel o veta vad dem går efter
 
F

Funderande fågel

Gäst
Poäng: 0
Ska jag söka nu direkt eller vänta till måndag?
Kan jag söka 50 k ändå? Dom ger väl erbjudande om lägre isf?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp